На виконання статті 22 Закону України «Про дошкільну освіту» про обов’язкове виконання дошкільними навчальними закладами незалежно від підпорядкування, типів і форми власності державних вимог до рівня розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та з метою моніторингу якості освітнього процесу, робочою групою при МОН України проведено відповідну роботу та розроблено критерії визначення рівня розвитку дитини та інструментарій їх практичного застосування. За основу взято кваліметричний підхід до організації освітнього моніторингу оцінювання якісних показників за методикою доктора педагогічних наук Єльникової Г. В.
Перегянути вебінар можна за посиланням:
http://pedpresa.ua/142867-vebinar-44.html
Немає коментарів:
Дописати коментар