дошкільної освіти:
кваліметричний підхід
06
квітня 2017 року методистами науково-методичного центру дошкільної, початкової, спеціальної та
інклюзивної освіти ХОІППО проведено семінар-тренінг
з питання «Моніторинг якості освіти: кваліметрична модель експертної оцінки» на
базі управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради для
спеціалістів та методистів дошкільної освіти районів та міст Хмельницької
області.
Окресливши
стан дошкільної освіти в місті та в країні в цілому, з вітальним словом до учасників семінару звернувся
секретар міської ради Васильянов Дмитро Сергійович. Експрес-портрет дошкілля м.
Кам’янця-Подільського презентувала Старченко Світлана Володимирівна, начальник
управління освіти і науки.
У
презентаційному блоці, з метою формування інноваційних підходів у роботі педагогічних
працівників щодо здійснення моніторингу якості дошкільної освіти, Калинюк
Євгенія Миколаївна, завідувач відділу дошкільної освіти та кадрового
забезпечення управління освіти і науки акцентувала увагу присутніх на
організації інноваційного підходу до саморозвитку педагога дошкільного навчального закладу у
світлі освітніх реформ. Нові підходи до оцінювання рівня компетентності
дошкільників окреслила Шевеленко Таїсія Антонівна, методист НМЦ з дошкільної
освіти. З індивідуальною програмою саморозвитку
вихователя-методиста дошкільного навчального закладу познайомила Назарук
Наталія Іванівна, вихователь-методист ДНЗ № 18.
У
теоретико-практичному блоці роботи семінару-тренінгу, який проходив на базі ДНЗ
№ 21(завідувач Кирик Л. В.), кандидат
психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника
Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України Карабаєва Ірина Іванівна ознайомила
присутніх з ігровою експрес-діагностикою, її ключовими поняттями. Під
керівництвом автора методики учасники мали змогу апробувати
психолого-педагогічний інструментарій реалізації кваліметричної моделі
оцінювання рівня розвитку дитини. Ірина Іванівна роз’яснила методику організації
та проведення обстеження за складовими: «Я і світ», «Простір мого мислення», «Гра:
разом і поруч» та особливості заповнення електронного варіанту кваліметричної
моделі.
Каратаєва Марія Іванівна, методист НМЦ дошкільної,
початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО у рекомендаціях
семінару-тренінгу наголосила на необхідності систематичного використання в
роботі моніторингових досліджень для виявлення сформованості основних компетенцію
дошкільника та взяти за основу кваліметричний підхід до організації освітнього
моніторингу якісних показників.
Матеріали будуть розташовані на сторінці методиста
Немає коментарів:
Дописати коментар