Науково-методичний центр

Науково-методичний центр дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО

четвер, 13 квітня 2017 р.

Кваліметричний підхід

Моніторинг якості 
дошкільної освіти:
  кваліметричний підхід
06 квітня 2017 року методистами науково-методичного  центру дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО  проведено семінар-тренінг з питання «Моніторинг якості освіти: кваліметрична модель експертної оцінки» на базі управління освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради для спеціалістів та методистів дошкільної освіти районів та міст Хмельницької області.

Окресливши стан дошкільної освіти в місті та в країні в цілому, з вітальним  словом до учасників семінару звернувся секретар міської ради Васильянов Дмитро Сергійович. Експрес-портрет дошкілля м. Кам’янця-Подільського презентувала Старченко Світлана Володимирівна, начальник управління освіти і науки.  
У презентаційному блоці, з метою формування інноваційних підходів у роботі педагогічних працівників щодо здійснення моніторингу якості дошкільної освіти, Калинюк Євгенія Миколаївна, завідувач відділу дошкільної освіти та кадрового забезпечення управління освіти і науки акцентувала увагу присутніх на організації інноваційного підходу до саморозвитку педагога дошкільного навчального закладу у світлі освітніх реформ. Нові підходи до оцінювання рівня компетентності дошкільників окреслила Шевеленко Таїсія Антонівна, методист НМЦ з дошкільної освіти. З індивідуальною програмою саморозвитку вихователя-методиста дошкільного навчального закладу познайомила Назарук Наталія Іванівна, вихователь-методист ДНЗ № 18.
У теоретико-практичному блоці роботи семінару-тренінгу, який проходив на базі ДНЗ № 21(завідувач Кирик Л. В.),  кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України Карабаєва Ірина Іванівна ознайомила присутніх з ігровою експрес-діагностикою, її ключовими поняттями. Під керівництвом автора методики учасники мали змогу апробувати психолого-педагогічний інструментарій реалізації кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини. Ірина Іванівна роз’яснила методику організації та проведення обстеження за складовими: «Я і світ», «Простір мого мислення», «Гра: разом і поруч» та особливості заповнення електронного варіанту кваліметричної моделі.

         Каратаєва Марія Іванівна, методист НМЦ дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти ХОІППО у рекомендаціях семінару-тренінгу наголосила на необхідності систематичного використання в роботі моніторингових досліджень для виявлення сформованості основних компетенцію дошкільника та взяти за основу кваліметричний підхід до організації освітнього моніторингу  якісних показників.
Матеріали будуть розташовані на сторінці методиста

Немає коментарів:

Дописати коментар